Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

torsdag 3 mars 2011

Mys

Här e min nya favvoplats... På en golvkudde (ska ta in en puff imorgon). Dagen har innehållit mattvätt hos mor, babysim på Örum och mat hos mor... Sen hämtade vi ungarna me ;-)

onsdag 2 mars 2011

Inköp

Glömde vida denna...kanske mitt godaste inköp. Ska invigas i helgen!!

Jippi!

Min underbara make har hjälpt mig så att jag nu kan blogga från mobilen! Kärlek!!! <3

Nu ska här bloggas ;-)

/Z

Skickat från min iPhone

SPA

Här badar vi, lillfisen å jag!
/z

Test

Nu?

tisdag 1 mars 2011

Mina senaste (inrednings-) köp.

Till vardagsrummet har jag köpt en serie nya lampor som jag bara älskar!! Taklampans blandning av kristallkrona och vanlig lampa!!

Dotterns nya vagn!

En tröja till mig (lång som en klänning). Två kjolar till lillbebis!


En stycke kristallkrona i trappan

Gardiner, filt och (måla-själv)tavlor allt i Barbapapa, till lillfisans rum.


En Barbapapasäck till samma rum.


Fina vita träbokstäver!
KÄRLEK och LYCKA


Ett brickbord och en svart pall.


Draperi för att hålla "ohyra" borta! En sopkvast!


En hängande korg, en tvåvåningskorg samt blommiga brickor


Blommiga handdukar, grytlappar och förkläden


En bricka i guld!

En ny (vax)duk och rosa stolsdynor.
Skönt att äntligen börja inreda på riktigt!!
/z