Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
torsdag 14 april 2011
svullo
Idag har vi varit på babysim...haft mammagrupp osv... dessutom blev vi bjudna på mat hos mor min...den egentliga orsaken var att vi skulle komma och titta på husets nya "kläder", änligen (!!!!) har huset fått ny fasad, såååå fin! Förövrigt så har jag fått veta att min sköldkörtel är som den ska men att jag fortfarande är för fet (mina egna ord!) så nu har jag idag inlett en treveckors-detox! NU jävlar ska skiten väck ;-) tror d var allt! /z
måndag 11 april 2011
Vååååår!
Helgen har bjudit på både sol och värme!!! Såååå underbart härligt! Lite dålig på att uppdatera bloggen dock!
Uppsatsen e klar å väntar på ventilering.
Dottern tar sig fram på golvet.
Väggen är riven!
Jag har inlett min jogging-karriär!
Maken har haft premiär som lagledare i A-laget!
Typ så...
//Z
Skickat från min iPhone
torsdag 7 april 2011
onsdag 6 april 2011
tisdag 5 april 2011
Skam den som ger sig.
Nu äntligen har jag lyckats få lillfisen att dricka välling!!! Hoppas hon sover bättre på natten nu och att hon inte gnäller på dagen :-)
Så snart e d dags för detox och hej nya liv...löpning verkar d visst bli! ;-)
En liten one piece skulle va på sin plats me!
/z
söndag 3 april 2011
Grattis!
Igår fyllde min älskade lillasyster 29 år. Vi firade som sig bör med sol, god mat, chokladtårta, bubbel och goda vänner. En mycket trevlig dag, kväll och natt! Hittade en bild som har några år på nacken :-)
fredag 1 april 2011
1april
2011 års aprilskämt är att våren inte har kommit än!! Skandal kan man oxå kalla det för ;-)
För övrigt så har dagen bjudit på fullspäckat schema!! Matleverans, pakethämtning, matinköp, yoga, fika 1, presentköp, fika 2 inkluderat (mer) matleverans, mer inköp, tacos samt mysig kväll (då vi fick trevligt sällskap av lillebror)!
Maken har idag blivit lagledare för Borrby IFs A-lag i fotboll!!!
Imorgon fyller kära syster yster år!!!
Natti!
Skickat från min iPhone
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)