Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

torsdag 5 april 2012

Vårprommenad

Påsk

Hallå

Lite väl dålig att uppdatera, jag vet! Men nu är det twitter som gäller... Följ mig gärna där @saraottersten kommer självklart att fortsätta blogga oxå men kanske inte lika frekvent sim förr... Men vem vet ;-)

Sara <3

onsdag 7 mars 2012

Lång tajm nou si

Ja, jag har misskött mitt bloggande. Har haft mkt mkt att göra och inte hunnit. Däremot så har jag saknat det... Så jag ska bättra mig!
Sara <3