Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
torsdag 5 april 2012
Hallå
Lite väl dålig att uppdatera, jag vet! Men nu är det twitter som gäller... Följ mig gärna där @saraottersten kommer självklart att fortsätta blogga oxå men kanske inte lika frekvent sim förr... Men vem vet ;-)
Sara <3
fredag 23 mars 2012
onsdag 7 mars 2012
Lång tajm nou si
Ja, jag har misskött mitt bloggande. Har haft mkt mkt att göra och inte hunnit. Däremot så har jag saknat det... Så jag ska bättra mig!
Sara <3
Sara <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)