Då var vi på plats i storstaden...lite skola och avslut av kurser...lite mindre roliga avslut :-( Nu sängen!! Saknar mina två stora barn, även om jag vet att de har det MER än bra hos mormor!
Min älskade svärfar finns inte längre hos oss! Avled stilla efter en tids sjukdom. Hålet efter honom är stort och gör ont! Saknad! Nu tittar han ner på oss och vakar över oss. Vi älskar dig Ante!
"Vi vet att du inte har ont längre! Vi vet att du mår bra nu! Du sitter bland molnen och dricker öl och äter massor av godis. Du kör din flakmoppe uppe bland molnen. När det regnar så omsluter du oss. Du vill dina nära och kära väl. Du vill att vi ska må bra! Du mår bra nu! saknaden är stor! Känns inte rättvist att lilla Ronja aldrig ska få lära känna sin underbara farfar!"
En underbar människa har gjort sitt på jorden, nu får han njuta av att vara bland oss fast lite mer från ovan! När den värsta sorgen har lagt sig så kan vi veta att du mår bra nu!
Har en dotter som skriker om man matar för långsamt och helst vill äta själv, har ett tjutliknande läte då hon är törstig och ratar tallrik utan äter helst direkt från bordet...känns inte helt ok att hälla ut maten... Men vad gör man inte för matfriden?! :-)
Idag har vi hängt i sandlådan!! Länge var det enda stället där lillfisen kunde leka fritt utan att stoppa farliga saker i munnen...inte längre :-) fast sand e ju inte så farligt ju!