Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

torsdag 28 juli 2011

Diggiloo

Helt ok show! Hade kunnat slopa några artister och ersatt med några andra, samma med lite låtval... Men å andra sidan var delar av ensamblen och musiken toppen! Stort minus för regnet!

tisdag 26 juli 2011

Avslut på en bra dag!

Vi roade oss i Tomelilla idag. Först Bo Ohlsson för lite nödvändiga inköp och sedan några timmar på golfbanan. Kvällen avslutades med korvgrillning på stranden!!! Lovely med sommar och semester! <3

lördag 23 juli 2011

Pajen

Hösten

...s inträde firade vi med köttfärslimpa, potatis (visserligen nypotatis), svampsås, gelé och gurka. Samt en mastig twin Peaks cherry pie med hemmagjord vaniljsås!

tisdag 19 juli 2011

Jobbe

Snart jobb å sen sommarfest! Sen tre nätter till och semester!

Min present

Sååå fin tycker jag! Från 1021 gjort av Edblad.