Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
torsdag 28 juli 2011
Diggiloo
Helt ok show! Hade kunnat slopa några artister och ersatt med några andra, samma med lite låtval... Men å andra sidan var delar av ensamblen och musiken toppen! Stort minus för regnet!
tisdag 26 juli 2011
Avslut på en bra dag!
Vi roade oss i Tomelilla idag. Först Bo Ohlsson för lite nödvändiga inköp och sedan några timmar på golfbanan. Kvällen avslutades med korvgrillning på stranden!!! Lovely med sommar och semester! <3
måndag 25 juli 2011
lördag 23 juli 2011
Hösten
...s inträde firade vi med köttfärslimpa, potatis (visserligen nypotatis), svampsås, gelé och gurka. Samt en mastig twin Peaks cherry pie med hemmagjord vaniljsås!
tisdag 19 juli 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)