Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

fredag 7 oktober 2011

Fredagsmys!

Kändes riktigt bra att köra till jobbet idag! Lite paradoxalt, men längtade tills jag fick åka hem! ;-)
Slutade tidigt, åkte förbi indiska mathaket, drack en mangolassi i väntan på god mat. Där jag parkerat bilen fanns en liten chokladbutik... Efter lite provsmak fick några praliner följa med hem! På väg hem blev det en timmes yoga... Sååå efterlängtat och välbehövligt. Kände mig som en ny människa. Tack Viktoria!
Lite inköp på Willys och ett nytt serum... Sedan rätt hem och fredagsmys!

Underbart! <3

Skickat från min iPhone

måndag 3 oktober 2011

Räddaren i nöden

För alla småbarnsföräldrar eller till er som själva grisar... Köp Galltvål!! Alla fläckborttagningsmedel och klorin kan slänga sig i väggen. Galltvål fixar fläcken!!! <3

Bara d jag ville säga idag!
Imorgon spelar sonen sin första riktiga fotbollsmatch!

//z

Skickat från min iPhone

söndag 2 oktober 2011

Änglar!

Mina fina barn sjöng i kyrkan idag, om änglar! Sen tände vi ljus för farfar oxå... Även fast han mer troligt är en Gud! <3