Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
tisdag 29 november 2011
fredag 25 november 2011
Veckan
Då har man gjort första veckan på nya jobbet! Fantastiskt att jobba med barn! På en ljuvlig förskola med härliga kollegor! Detta kommer bli bra! <3
Skickat från min iPhone
söndag 20 november 2011
Söndagsnöje
Upp hiskeligt tidigt för att bege sig till Skurup och fotbollscup. Sonen spelade med p8-orna (han e 6 år) och laget vann en å förlorade två. Men pris fick de!!! Å duktiga var de!!! Nu ska jag sova!
lördag 19 november 2011
måndag 14 november 2011
Första adventspyntet...
... Kan inte motstå Hyacinter... Därav tidigt pynt! Annars känns julen faktiskt välkommen. Tycker hösten gått fort å snart är det nedförsbacke till sommaren ;-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)