Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

tisdag 29 november 2011

Mys!

Varm choklad med honungsrom, vispgrädde och marshmallows... Å en bok till det!

fredag 25 november 2011

Veckan

Då har man gjort första veckan på nya jobbet! Fantastiskt att jobba med barn! På en ljuvlig förskola med härliga kollegor! Detta kommer bli bra! <3

Skickat från min iPhone

söndag 20 november 2011

Söndagsnöje

Upp hiskeligt tidigt för att bege sig till Skurup och fotbollscup. Sonen spelade med p8-orna (han e 6 år) och laget vann en å förlorade två. Men pris fick de!!! Å duktiga var de!!! Nu ska jag sova!

måndag 14 november 2011

Första adventspyntet...

... Kan inte motstå Hyacinter... Därav tidigt pynt! Annars känns julen faktiskt välkommen. Tycker hösten gått fort å snart är det nedförsbacke till sommaren ;-)

Min nya hörna!