Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
onsdag 28 december 2011
tisdag 27 december 2011
Min julklapp
Min underbare make gav mig en heldag (med eller utan övernattning, valfritt) på detta ljuvliga ställe... Helt ensam! Frågan är vilka behandlingar jag ska välja?! Älskar dig Johan <3 !
fredag 23 december 2011
God jul!
Nu har julefriden infunnit sig! Maten är lagad, klapparna inslagna å nu har vi provsmakat godiset! Bästa presenten var barnen som gett bort flera gåvor till de barn som inget har! Så att det tåras i ögonen, lika mycket som vi lagt på våra klappar lika mycket har vi skänkt bort! God jul på er alla! <3 <3 <3 <3 <3
söndag 18 december 2011
Plötsligt händer det...
...idag är jag stolt över svenskarna som engagerat sig och samlat ihop över 18 miljoner i musikhjälpen!!! Kärlek! Kommer sakna Gina, Kodjo och Jason! Har varit roligt att följa. Blir också lite tomt utan "så mycket bättre" som förgyllt vår lördagskväll. Fantastiska tolkningar.
Dagen här hemma har varit produktiv. Två sorters julgodis, crunch müsli, bröd, pajer och pepparkaksdekoration. Annars har vi mest slappat!
Snart jul!
Dagen här hemma har varit produktiv. Två sorters julgodis, crunch müsli, bröd, pajer och pepparkaksdekoration. Annars har vi mest slappat!
Snart jul!
Sara <3
lördag 17 december 2011
Nu är julen (väl)kommen
Klapparna köpta, julmaten likaså, granen klädd, pyntet uppe...nu kan den komma, julen vi väntat på. Sen blir det nedförsbacke mot sommaren!!! <3
Sara <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)