Sara <3
Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
söndag 22 januari 2012
Helgen...
...inleddes med Disney on ice! Såå mysigt. Vi intog lunchen på IKEA då vi samtidigt inhandlade diverse smått! På kvällen mys i soffan. Söndagen var mysdag då vi fixade det vi köpt och donade. Huset dammsögs och sen slapp i soffan. Själv gjorde jag en leverrensning också!
fredag 13 januari 2012
dag 5
Då har haft en effektiv och givande planeringsdag på jobbet!!! Lite morotssoppa med ris och kyckling var en av rätterna som inmundigades idag...till kvällen blev det kycklingtacos i majsbröd. Fuskade och la lite ananas och tomat i tacoröran :-(
På kvällen åt jag lite majschips och fuskade igen med ett äpple :-)
Snart har första veckan gått...imorgon är det dags att väga sig samt göra en leverrensning... känns alltid skönt!
/z
På kvällen åt jag lite majschips och fuskade igen med ett äpple :-)
Snart har första veckan gått...imorgon är det dags att väga sig samt göra en leverrensning... känns alltid skönt!
/z
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)