Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

tisdag 28 februari 2012

söndag 22 januari 2012

Helgen...

...inleddes med Disney on ice! Såå mysigt. Vi intog lunchen på IKEA då vi samtidigt inhandlade diverse smått! På kvällen mys i soffan. Söndagen var mysdag då vi fixade det vi köpt och donade. Huset dammsögs och sen slapp i soffan. Själv gjorde jag en leverrensning också!

Sara <3

Myshörnan

Allt säkrat..

...så inte minstingen förstör mitt i en film :-)

Nytt

Och vitt.

Inspirationsvägg

Resultatet av gårdagens inköp!

Nytt porslin