Sara <3
Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
tisdag 28 februari 2012
söndag 22 januari 2012
Helgen...
...inleddes med Disney on ice! Såå mysigt. Vi intog lunchen på IKEA då vi samtidigt inhandlade diverse smått! På kvällen mys i soffan. Söndagen var mysdag då vi fixade det vi köpt och donade. Huset dammsögs och sen slapp i soffan. Själv gjorde jag en leverrensning också!
Sara <3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)