Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!

onsdag 7 mars 2012

Lång tajm nou si

Ja, jag har misskött mitt bloggande. Har haft mkt mkt att göra och inte hunnit. Däremot så har jag saknat det... Så jag ska bättra mig!
Sara <3

tisdag 28 februari 2012

söndag 22 januari 2012

Helgen...

...inleddes med Disney on ice! Såå mysigt. Vi intog lunchen på IKEA då vi samtidigt inhandlade diverse smått! På kvällen mys i soffan. Söndagen var mysdag då vi fixade det vi köpt och donade. Huset dammsögs och sen slapp i soffan. Själv gjorde jag en leverrensning också!

Sara <3

Myshörnan