Lite om vardagen som den trebarnsmor, fru, dotter, syster, vän, sonhustru, kusin, svägerska och pedagog jag faktiskt är!
söndag 24 juni 2012
tisdag 15 maj 2012
Hej hej
Ja, jag lever... I allra högsta grad. Men suget efter att blogga är inte så stort! Vill inte lägga ner bloggen men behövde få vara lite inaktiv här då det i mitt verkliga liv är motsatsen!
Nu blåser förändringens vindar och snart, mycket snart, hittar jag tillbaka hit igen. Så håll ut en stund...det gör jag ;-)
Sara <3
Nu blåser förändringens vindar och snart, mycket snart, hittar jag tillbaka hit igen. Så håll ut en stund...det gör jag ;-)
Sara <3
torsdag 5 april 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
